سایپا یدک از متمایز شدن سایپا در میان رقبا گفت

اتومبیل «پراید» یکی از پرفروش ترین محصولات «سایپا» است . به دلیل آنکه خودروی «پراید» محصول این شرکت است خوب است که با نحوه عملکرد و اخبار «سایپا یدک» نیز آشنا شویم .

اخباری مبنی بر بهبود یافتن شبکه خدماتی و امدادی «سایپا» در سال ۱۳۹۶ از مدیر عامل «سایپا یدک» به گوش رسیده است .

مدیر عامل شرکت «سایپا یدک» همچنین بیان داشت : به جهت توسعه دادن بخش شبکه های خدماتی و امدادی «سایپا» در سال ۱۳۹۶ به تعداد ۱۲۰ واحد را به واحدهای امدادی کمپانی «سایپا» اضافه نموده ایم .

بنابر گزارش ارائه شده توسط بخش روابط عمومی «سایپا یدک» :

در مراسم آغاز نمودن طرح خدماتی و امدادی نوروزی سال ۱۳۹۶ شرکت «سایپا» مهندس علیشاهی گفت :

در مبحث رضایت مشتریان شرکت «سایپا» از طریق برنامه ریزی هایی که این کمپانی در سال ۱۳۹۶ کرده است به جایگاه واقعی خود می رسیم .

وی در ادامه از بهبود ۵۰ درصدی شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش گروه «سایپا» خبر داد و خاطر نشان کرد : در سال ۹۶ در بخش سرویس و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش و امداد خودرو آخرین حلقه از زنجیره ارزش صنعت خودرو است ، اظهار داشت : با برندسازی رفتاری که در ایام تعطیلات نوروز از خود برجای می گذاریم خاطر خوش خدمت را در ذهن مشتریان بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود : قطعا برندسازی رفتاری ظرف این ۲۰ روز ، خدمات رسانی سایپا را میان سایر رقبا متمایز خواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید برجلب رضایت مشتریان تصریح کرد : برای کسب رضایت مشتریان باید خودمان را به جای مشتریان بگذاریم تا بتوانیم انتظارات مشتریان را برآورده نماییم.

مدیر عامل شرکت سایپا یدک با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت های خدماتی سایپا رقابتی نیست وبلکه رفاقتی است ، افزود : برای ارتقاء خدمات خودمان هیچ گاه آرزوی شکست رقبا را نداشته ایم بلکه همواره خواستار توفیق رقیبان هستیم.

علیشاهی همچنین از کاهش شاخص زمان انتظار مشتریان به حداکثر ۳۰ دقیقه خبر داد و گفت : در شرایطی که شاخص انتظار مشتریان ۳۴ دقیقه بود بر اساس دستور مدیریت ارشد گروه این زمان را به ۳۰ دقیقه کاهش دادیم.

وی همچنین در خصوص تامین قطعات مورد نیاز در ایام نوروز امسال گفت : کلیه قطعات لازم و پرمصرف برای خودروهای پرتیراژ به شبکه امدادی و نمایندگی ها ارسال شده است و مشکل خاصی در تامین قطعات در نوروز امسال نخواهیم داشت.

تاریخچه :

پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد، شرکت مادر، طراحی شد. نسل اول این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تولید و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت.

این مدل همچنین با نام کیا پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید شد و در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا فروخته شد.

شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آنرا با نامهای نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۴۱ و وانت پراید (سایپا ۱۵۱) در ایران عرضه کرد.

در زمستان سال ۱۳۸۹ شرکت سایپا محصولات خود تولید محصولات خود را بر پایه پلتفرم پراید متوقف نمود و تولید بر اساس پلتفرم X100 را آغاز کرد و محصولات خود را با نام‌های جدید:سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ تولید می‌کند

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید